Sex and the city, glass och lite mer hostmedicin.

Bild jag tog i Augusti.

Jag blir helt galen av att sitta, eller rättare sagt ligga här hemma med flunssa! Vill ut å fota. Det var så härligt väder idag, helt perfekt! Idag skulle vi också ha haft bandträningar med ”vårt lilla projekt”, men det fick ställas in! Vet nån någon bra sångare?? Genren är rock/metal, ganska stor del från 80-talet! Ta mer än gärna kontakt med mig!

Det är vid såna här tillfällen som man tvingas ta det lugnt. Och med det kommer tankarna. Man hinner fundera över otroligt mycket! Jag är en tänkare. Eller en grubblare rättare sagt. Så egentligen skönt att få tid att fundera igenom saker som man har skjutit upp gång på gång.

Tack och lov för Sex and the city! Bästa tv-serien genom tiderna. Världens bästa underhållning!

Bert är också bra. Sällan en rollfigur kan framkalla så mycket skratt hos mig som just Bert. Här
är ett youtubeklipp med roliga delar från Bert och den siste oskulden! Ha så kul!

3 thoughts on “Sex and the city, glass och lite mer hostmedicin.

Kommentera

