Lördag

Jaa vad ska jag komma med idag. Inget nytt precis. Har varit vaken sen kl 08.00 i morse! Tror det är tantsyndromet som börjar bråka med mej! De som känner mig vet ju att jag sover lääänge om jag får en möjlighet…

Jag har haft min blogg i typ 2 veckor hittills, och redan planerar jag om utseendet. Tror att de som läser denna blogg får räkna med att den kan se helt annorlunda ut utan förvarning ibland! Sån är jag.. Och det blir ganska intressant att följa med hur denna blogg utvecklar sig då jag återgår till mitt ”normala” liv på nytt. Hittills tycker jag att det har blivit en hel del ”jomase” om feber och såna saker…

Kanske jag skulle fota ”dagens outfit” på mig själv i byggkläder…? Byxor från blåkläder, handskar från työkaluässä, skor från sievi, jacka från fristads med extra mycket teddyfoder.. Ellder så int. Kommer nog aldrig att bli en såndär dagens outfit-blogg med den här farten! Och det stör mig inte det minsta heller. Jag har sällan tid att åka till stan efter arbetet. Därav min otroligt snygga collage-fleece-klädstil på fritiden. Och visst, jag har vanliga kläder på mig på veckoslutet men hur ofta minns man att föreviga dom?

Kommentera

