Måndagar.

Första dagen i arbetet på länge. Och jag känner mig frisk! Vaknade visserligen x antal gåner inatt av hosta, men det var då det! Lovade arbetskamraterna bulla på fredag om jag hålls frisk/i arbetet hela veckan. Alltid har jag haft nånting. Det är länge sen jag har lyckats vara en hel vecka i sträck på arbetsplatsen. Men jag hoppas på det nu!

Har övat lite ikväll med 75% av bandet. 25% var hemma med magsjuka, stackarn. Sångare fattas ännu. Men vi gick igenom några låtar! Bland annat den i förra inlägget! He vaal noo teråv.

Tror jag kommer att ta kväll här inom kort. Känner riktigt hur sängen kallar på mig. Det är ju fruktansvärt skönt att sova!

Copyright Rebecca Ågren
Kommentera

