Torsdag kväll med brudarna!

Det blev som jag trodde. Nu när jag är i full gång efter x antal dagar på sjukledigt hinner jag inte uppdatera här så ofta som jag vill. Men sånt är livet.

Idag var jag med 3 stycken coola byggbrudar på middag till Pedrina’s här i stan. Jättegod mat fick vi. Och informerade säkert hela restaurangen om våra privatliv… Haha! Man borde hyra en egen kabinett eller någonting då man ska och luncha med sina vänner som man ej har sett på säkert 4 månader! Men roligt hade vi! Skulle gärna råkas oftare, men såhär blir det ju när man bor i olika städer och så vidare! Kommer att sakna er!

I morgon är det FREDAG och jag jublar inombords! Äntligen back to life!

Och sist men inte minst: Använd reflexväst. Märkte i morse när jag körde till arbetet kring halvsjutiden att det är en gudagåva till oss bilister. Tanten och hunden jag körde om hade båda reflexvästar på sig. Jag blev så glad. Jag såg dem trots mitt dåliga mörkerseende och duggregnet.

Detta var dagens moralpredikan!

Kommentera

