Ringbyte i oktober

Då var det gjort. Jag har bytt ringar på bilen. Inte min bil dock, den är fortfarande vid bilmåleriet och jag saknar den lite. Men då man fick höra om morgondagens väder så tror jag att det var bäst att byta. Jag kör ju ändå 20 km ena vägen till arbetet…

Pilvistä, runsasta räntäsadetta
För övrigt är det torsdag imorgon och sen är det FREDAG! Wohoo! Har väntat så på den här helgen! Inte på grund av nånting speciellt, utan för att jag är frisk. Jag kan umgås! 🙂 Härligt!
 
En bild som inte har någonting med dagens inlägg att göra!
 
 
 
 
Nu ska jag ta en välförtjänt dusch. Jag har arbetat med gipsskivor idag så jag ser ut som jag skulle ha världens största mjäll-attack i håret.
 
 

Kommentera

