Äntligen hemma

Sådär. Där var den arbetsveckan då! Har för omväxlings skull arbetat på ett bygge i Kokkola i stället för i Kälviä som jag gör i vanliga fall! Jag har dammsugit blivande Jysk här i stan. Inflyttningen är redan på måndag, så jag fungerade som ”inhoppare” och lekte städerska hela dagen lång. Men riktigt okej dag var det faktiskt! Skulle gärna kunna fortsätta där men jag ska nog tillbaka till Kälvi på måndag.

Helgens program? Skulle så gärna se på idol, men vi ser inte Sveriges tv här vid oss.. Och i morgon har jag ingen aning om vad som händer. Men få se.

Nu lyckades jag på nytt skriva ett otroligt intressant om lärorikt inlägg, bra Rebecca! not
Men hej med er tills vidare!

Kommentera

