God morgon!

Ställde just om alla våra tiotals klockor till vintertid. Nu bli det morgonmål! Jag kommer att äta som en häst. Åt verkligen lite igår, bara lite sega köttbitar…

Dagens program är oplanerat och kommer att förbli det också. Söndagar är tråkiga dagar som bara skall slöas igenom. Jo förresten nu vet jag! Jag ska prova ett recept ur min nya bok!

Det här var då ett av så många tråkiga inlägg ur min ganska så händelselösa vardag. Skulle det hända nånting spännande skulle jag skriva om det, jag lovar! Nejmen nu ska jag äta. Och mycket. Ha de gött!

Kommentera

