Det är roligt nästan jämt.

VARNING! Här kommer ett negativt inlägg!
Nu ska jag sätta igång och gnälla. Idag har jag en riktig bad-day. Vet inte exakt vad det beror på, men jag är på extremt dåligt humör. Ingenting får mig på bra humör, inte ens musik! Då är jag på dåligt humör på riktigt. Men musiken är på eftersom den ändå lindrar en del… Då jag är sur lyssnar jag på riktig riktigt hård musik som till exempel death-metal eller annars bara ”extremt syndig musik”. Musiken har åtminstone förståelse för mig. Jag kan välja exakt rätt låt för varje sinnesstämning.
Arbetsdagen var enformig, längtar tills det här arbetsskedet är slut. Att sitta på knä hela dagen från 7-4 är ingenting som jag rekommenderar. Speciellt inte i 2 veckors tid. Dessutom är min fingertopp på vänsterhanden så sönder efter just det där arbetet att jag inte ens har kunnat spela gitarr sen igår! Argh!

 

Jag hade tänkt fara på cirkelträning idag men det blev inte av eftersom jag hade en sån huvudvärk.Så det sket sig lite. Som tur har jag fått bra med motion den här veckan i alla fall! Nästa vecka nya tag då…

Har jag gnällt tillräckligt nu? Tror det!
Föresten, jag har bytt stil och den är FUL!
Kommentera

