Vaken

Här ligger jag klarvaken med aningen huvudvärk och allmänt bara lite bakis. Men jag vaknade för en timme sen, och då hade jag fått endast fem timmars sömn efter inatt! Jag är otrolig… Då man nu en gång skulle få och behöva sova så är man klarvaken…

Gårkvällen var otroligt rolig! Den bästa på väldigt länge kan jag ärligt säga. Det är sällan man ser sådär mycket känt folk på samma gång. Vi skrattade, vi drack och vi hade roligt!

På tal om yoghurt. Då man har stavningskontoll på (alltså då det kommer ett rött streck under ett ord som datorn anser att är fel) får man nog ibland sig ett gott skratt. Jag klickade just på ”gårkvällen”, som jag skrev i stycket ovanför. Datorn ansåg att gårkvällen inte var ett ord. (Jag protesterar inte) Men gav mig lite alternativ vad gårkvällen egentligen skulle vara. Vad sägs om fårkvällen, lårkvällen, hårkvällen eller kårkvällen?fårkvällen är tydligen ett ord som finns i datorns ordlista. Datorer. Sjuka ting.

2 thoughts on “Vaken

Kommentera

