02 Your first love

Den här bloggrubriken är riktigt knepig. Under lågstadietiden fanns det ett ganska stort antal pojkar jag gick och förälskade mig i. Det var oftast ganska kortvarigt, men det fanns nog några stycken som jag var lite förtjust i flera år. Om man kunde kalla sig förälskad tror jag inte. Bara lite. Sådär lågstadie-kär. Dagböcker, hemliga lappar och brev, ni förstår säkert pointen.

Bilden lånad från Google.

 Under högstadietiden blev allting på en gång mycket seriösare. Det var kanske den här tiden som man kunde bli kär ”på riktigt”. Men ja, det är svårt att säga. Oftast blev man ju lite kär i nån på grund av personens utseende.


Kärlek är någonting mycket djupare än vad man oftast kan förstå. Så jag tänker inte uttala mig om min första kärlek. Jag tror aldrig att jag kommer underfund med vem det är. Jag kommer helt enkelt aldrig att få svar på den frågan!

Bilden lånad från Google.

 

Kommentera

