Nejför!

Haha, jag hittade mååånga bilder på mig själv genom åren då jag för skojs skull grävde igenom en gammal extern hårdskiva som vi har. Kan ju bjuda på några. Jag både skrattar och skäms lite när jag bläddrar igenom mapp efter mapp…

2006!?  Längst ut till vänster pappa, sen min kära syster i halare som det står Vasabåtarna på, sen blondi-Becca.
Varning! 14 år!! Hahahaha

Bild från högstadietiden tror jag! Åtminstone ser jag att jag har min gamla säng.. Som en Martha lär ska ha dött i…

Yrkes 1:an tror jag. Såhär fel kan det gå fast det står ”Platinablond” på hårfärgen…
En av mina sista dagar som blondin!
Jag hade en gång fluff.
Kommentera

