Matvrak 2.0

Tryckte just i mig hembakade blåbärsmuffins som min syster just har bakat. Muffinsen finns tyvärr inte att fås hela på bild mera. Så jag tog en bild på fatet med webbkameran istället. Vilken toppbloggare jag är. Och till er som säkert spricker av frågor, så ja, jag åt muffins med gaffel.

Kan påpekas att muffinsen bakades på speltmjöl och med färskost istället för smör. Samt minimal mängd socker, och ändå väldigt goda! Hur är detta möjligt; gott MEN hälsosamt

Arbetsdagen inleddes faktist på insidan av bygget idag. I en hel timme. Men sen fick jag börja dona på utsidan. Tror det var -24 grader eller nånting sådant. Men det som inte tar livet av en härdar, eller hur? Ska försöka bygga nån sorts plankfundering ovanför huvudingången, lite svårt att förklara, men en designgrej helt enkelt.. Få se vad morgondagens temperatur är, om man kan arbeta ute över huvudtaget? Men det är inte dagens problem mera!

Men nu blir det sovdags för mig! Ha det bra!

2 thoughts on “Matvrak 2.0

  1. Joo vi har, he er -21, men om int e finns na anna arbeite än på utsidå så måst an ju vara heim utan lön! :/ Så bara ti välj! Men int ere siståslutligen så farlit, man får ju koma in å värm se imillan! 🙂

    Gilla

Kommentera

