Total omvandling!

Nu känner säkert få igen sig. Jag har fixat och donat med hjälp av mina få kunskaper i detta som ska kallas webbdesign. Men trots allt, visst blev det lite hemtrevligt? Och till er som funderar. Ja, det är meningen att ni ska få sommarkänslor! Fast det är vinter. Det är bara trevligt tycker jag.
Kommer säkert att ändra några teckensnitt ännu då ögonen hunnit vänja sig…

Och förresten! Jag har haft ca. 50 läsare varenda dag nu, så klart man undrar, vem är ni? Skicka gärna en kommentar eller länk till er egen blogg! Jag blir jätteglad! =)

Två galna systrar vid rokkikoulu i torsdags. Foto: Malena Björndahl
3 thoughts on “Total omvandling!

  1. Snygg design! me like! Men becca vännen, ändra min adress i din länklista från blogg.se ti blogspot.com, då sku ja va glad, fö de e ju där ja bloggar nufötiden 😉 Borde förresten koma å hör er spela nångång, sku va kul! 🙂 Å ja läser no gärna allt du skriver å allt du håller på me, recept nu som då e allti kul! 🙂 kram

    Gilla

Kommentera

