Söndagsmorgon.

Det är väl mornar som dessa, som man skall sova länge? Men icke sa nicke, idag vaknade jag halv åtta och är riktigt pigg! Och tack o. lov för laptopen, så att man ändå kan ligga kvar i sängen!

Hade tänkt skriva om lite personligare saker här i bloggen, så jag tänkte att jag skulle ändra så att ni som vill läsa det här, måste ha ett lösenord. Men det var lättare sagt än gjort. Så det ligger lite på is för tillfället.

Vad vill ni läsa om? Några förslag? Vill ni höra mer från jobbet, personliga saker, mina åsikter, eller kanske att jag lägger ut flera recept? Tyck till bara! 🙂

Igår bakade jag faktiskt kladdkaka. En riktigt enkel och god sådan. För att jag ville tröstäta lite. Som tur blev den ganska liten. Jag försöker ju fortfarande med att få till bästa möjliga”Rantakunto 2011”!

2½ dl socker
2 ägg
75 g smält smör eller färskost

2 dl mjöl
2-3 msk kakao
2 tsk vaniljsocker
1 krm salt

Och in i ugnen på 175 grader i ungefär 20-30 minuter. Beror lite på ugnen det där förstås.

Ha de gött!

Kommentera

