På högre nivå..

Min arbetsdag utspelade sig idag ungefär 14 m ovanför marken. Ganska roligt med omväxling tycker jag! Vi är uppe på ett höghustak och monterar takstolar samt spikar fast aluskate, ströläkt och bärläkt.

Soluppgång i stan.. Det uppstickande föremålet är stadskyrkan, det lite större till höger kan ni ju gissa!
Åt yxpilahållet.. Patamäki syns! Å minimani om man utforskar bilden närmare..

Det var väl allt för den här gången! Nu ska jag bege mig mot vår kära grannkommun Kronoby för att fira min mommo som fyller år. Ska också borsta av Queen som säkert är dammig! Alltså det är en häst jag talar om! 🙂 Queen väntar föl tills i sommar. Det ser vi fram emot! Jag tar säkert några bilder på henne! 🙂

Kommentera

