Tre positiva saker som hände ikväll.

1. Jag har gått ner från storlek 38 till 36 enligt H&M’s klädstorlekar. Tänk vad GI-metoden kan göra! En positiv överraskning i provrummet kan jag intyga! Det är länge sen jag har provat kläder…

2. Nere i Chydenia centers källare doftade det precis som i vår gamla Volvo Duett. DET var nostalgi! Doften går tyvärr inte att beskriva, den måste nog upplevas.

3. Jag hittade en fin vårjacka i stan, samt tre stycken ”finare” toppar och två t-skjortor. Och i en helt okej prisklass dessutom.

3 thoughts on “Tre positiva saker som hände ikväll.

  1. I korthet kan jag ju säga att det är så enkelt som att lämna bort allt vitt mjöl, vit pasta och vitt ris, potatis, socker och annat med mycket snabba kolhydrater i.

    Fullkornsprodukter är mer än välkomna. Kroppen måste ju ändå få bra kolhydrater för att fungera. Och ät mycket frukt och grönsaker!

    Sen är ju motion också ett kapitel för sig. Men ska jag vara ärlig så har jag ändå inte motionerat så fanatiskt hårt som man skulle kunna tro. Antar att mitt arbete har hjälpt till ganska så mycket, det är ganska fysiskt krävande… Men huvudsaken är att man äter bra och är någolunda igång så kan jag nästan lova att det funkar! 🙂

    Gilla

Kommentera

