Vårtrötthet?

Det lär ju ska finnas någonting som heter vårtrötthet. Ett fenomen, alltså. Jag misstänker att jag nog har drabbats av det i någon form.. Energinivån är på gränsen till noll när jag kommer hem från arbetet. Elder så er ja pito.

Jag, klockan 05:45 i morse.

Ska försöka spela lite gitarr idag, det kan behövas inför helgens studiobesök. Ja förresten, det hade jag inte nämnt! Vi fick alltså studiotid med bändet, nu på lördag! Om allt går som det ska så ska vi försöka få inspelat två låtar. Och mera tänker jag inte avslöja!

Kommentera

