Fredagskväll!

..Och mitt paket med sommarkläder från H&M har kommit! Ibland måste jag helt enkelt tvinga fram lite feminima sidor hos mig själv, så jag inte blir till byggkaar på heltid… Haha 🙂 Nej, men kläder är skoj! Den här gången blev det två stycken toppar, klackskor och lite strumpor. Såhär beredd klädmässigt inför sommaren har jag aldrig varit! Nu fattas bara sol och värme… Och lite färg!

Bildbevis! Ny vit topp och nya GRÖNA klackskor! Jeansen är gamla.

Vecka 18 och 23 kommer dessa!  Det var ganska så lång leveranstid. Passar perfekt till min nya skor.

Kommentera

