Ahh kroppsarbete!

Äntligen, äntligen fick jag röra på mig lite! Eftersom jag i princip hade suttit hela helgen, så var det rena lyxbehandlingen för min kropp, att arbeta. Skönt! Det är nog bara att konstatera, en kropp är till för att användas, inte sitta stilla med hela dagarna. Man mår som bäst då man är igång.

Idag kommer jag att åka in till stan för att se på riktigt bra joggingskor, så länge dom ännu har rea vid intersport. Och betala räkningar. Och kolla på sommarringar. Tror jag har bötesringar!

Kommentera

