Burr.

Nejmen åå så roligt. Huvudvärk, bihålorna spricker snart och halsen svider, är helt utan röst, och på gränsen till feber. Satans satan. Det här tar lite på humöret. Jag hade verkligen väntat på att äntligen kunna åka till stallet ikväll, inviga mina nya snitsiga jogginskor, träffa nån kär vän på onsdag, samt ha cirkelträning på torsdag… Gaaahh! Och dessutom ligger vi lite efter i tidtabellen på jobbet. Idag var det meningen att jag skulle plocka ut styrox i hallen vi bygger, så att golven kan gjutas så fort som möjligt… Det här är bara så typiskt!

Jag får väl ta telefonen i vacker hand och ringa till työplus. Så här kan det ju inte hålla på. Jag var ju nästan i skick igår..

För att återgå till lite positivare saker. Malenami har skrivit ett trevligt inlägg om vår helg i studion med bandet. Klicka här för att läsa det!

Kommentera

