En vacker söndagsmorgon

Sitter här i soffan med träningskläderna på. Ska bli skönt med den första morgonlänken i Snåres urskogar sen jag fick den här veckolånga flunssan. Eller länk och länk, jag kommer nog inte att våga springa helt ännu. Jag är livrädd att febern ska komma tillbaka eftersom jag ännu är rätt så förkyld. Men nu kan jag inte hålla mig längre, ut ska jag!

Det värsta med att bli sjuk är nog då konditionen hinner sjunka en bit. Och jag tyckte själv att jag var i rätt så bra form, före! Så nu gäller det att ta itu på nytt. Jag har dessutom anmält mig på zumba tillsammans med min kära vän Lina. Så få se om det är roligt eller inte, har faktiskt aldrig testat…

Och till all lycka så fortsätter cirkelträningen 5 veckor till, eftersom det fanns intresse! Så här ska det tränas minsann!

Så nu ska jag sticka, ska hinna med ett och annat innan gubben min kommer hem på nytt, för då ska vi åka in till stan på lite ärenden!

Ha de gött! 🙂

Kommentera

