Tidsbrist

Ibland önskar man att man hade en aning mer tid. Och jag hatar att prioritera, det suger att lämna bort olika aktiviteter eller ärenden för att hinna med allt! Idag hade jag ridning klockan sju, och före det skulle jag hämta ett paket från busstationen, åka och titta på vilka sommarringar jag ska köpa och även äta. Imorgon blir det lika stressigt. Det är en hel del saker jag ska hinna med före klockan sju, då det är zumba! Och torsdag likaså, då är det cirkelträning. Också det klockan sju. Och ni som känner mig vet att jag är en typ som inte kan stress-äta. Det går låååångsamt.

Dagens ridlektion gick riktigt bra med tanke på att jag har hållit upp nu över en månad! Red på en finnhäst, modell mindre, som hette Ässämix. Trevlig häst, som faktiskt lydde minsta vink! Hur roligt som helst!

Idag blev jag dessutom ett kameraobjektiv rikare. Det blev Canons egna 50 millimeters! Är riktigt nöjd!

Kommentera

