En annorlunda lördag.

Idag är det min faffas begravning. Kommer att bli en ganska tung dag psykiskt. Ska småningom bege mig hem till Pera (är ”hemma” i Snåre nu just), och byta kläder åsåvidare…

Ska flika in här mellan varven att jag igår sprang Kokkola City Run, med kararna från firman. Det var riktigt roligt, sju kilometer var en riktigt passande sträcka såhär första gången. Fick dock lite sjuk fot, misstänker att det beror på att jag inte har hunnit springa in mina lenkkare ordentligt ännu! Men med ungefär 36 minuter så är jag ganska så nöjd, med tanke på omständigheterna. Hoppas jag bara får på mig mina klackskor idag eftersom foten är lite svälld…

Nej nu ska jag få upp röven ur soffan och börja fixa håret och sminka mig lite så att jag börjar se mänsklig ut på nytt… L har en alltför bekväm soffa, det är lätt att man fastnar.

Ska agera som fotograf i kyrkan och sen på församlingshemmet, så jag måste minnas att ta alla grejer med mig…

Vi hörs! Ha det bra!

2 thoughts on “En annorlunda lördag.

Kommentera

