Min hittills bästa avstressningsmetod.

C O U N T R Y .
I form av de musikaliska undren Brad Paisley och Keith Urban.
Här är två spotifylinkar!
Andra bra karar är Toby Keith, Gary Allan och Alan Jackson.
Jag har fattat tycke för sån där lite melankolisk, och akustisk men även glad och rockig country.
Ikväll har jag verkligen stressat. Först en runda igenom dom flesta av stans loppisar (eftersom nästan alla stänger runt klockan fem), sen till prisma för att få tillbaka pengarna på ett par skor som inte passade. Sen slänga in lite mat och dra iväg en gång till in till stan på ett zumbapass. Zumba är riktigt morjens! Synd att det bara är en gång kvar för i år på den här kursen som jag är med i. Imorgon blir det ett stenhårt pass cirkelträning i Såka, även det är den sista gången för i år. 
Så lite skön countrymusik är verkligen till sin fördel nu ikväll! Ska ladda ner lite album som jag kan ha i bilspelaren… 
Det här blir sista låten för ikväll, för sen ska jag gå och lägga mig 🙂
Gonatt och sov gott!
4 thoughts on “Min hittills bästa avstressningsmetod.

  1. Countrymusik e bra 🙂 å zumba å fö den delen 😉 vetu ja får just sommarlov, då ska vi fa på lenkki, ja har ett mål att uppnå i sommar (innehållande coopertest) berättar mer om de sen nångång, men ska vi böri spring ilag? 🙂

    Gilla

  2. Anonym: Tack för tipset! 🙂

    Pernilla: Jepp, ja läst he! Jodå absolut ska vi he! 🙂 Ja tänkt å kanstzi byri orienter på torsdaga, sko he månne vara naa he å? 🙂

    Gilla

Kommentera

