Onsdagsinlägget.

Idag är jag riktigt lat. Första vardagen på evigheter som jag inte har haft något extra program på kvällen, eftersom jag skadade benet lite igår 🙂 Hade tänkt att antingen baka GI-bröd, försöka halta ut på nån sorts fotograferingstripp, eller spela gitarr. Inget har hittills lyckats. Jo, jag plinkade några toner på gitarren, men det gick inte så värst bra eftersom jag har en metallflisa som sedan länge packat på i fingret… Så typiskt…!

Idag har jag haft lite extra druft efter pojkvännen. Som tur kommer dom hem imorgon kväll nån gång tror jag! Men det här livet in i veckorna får man helt enkelt ta och vänja sig med. Har ändå gått ganska bra hittills. Veckosluten uppskattas desto mer! Men imorgon kväll kommer han hem och jag är glad för det och väntar som ett litet barn på julafton. 🙂

Men om jag ändå skulle försöka leka fotograf en stund. Det är ändå ljust och fint!

Jag börjar ”kreka åpp ett vägga” annars. Och sömnen lär väl aldrig ska komma heller annars!

Men hej så länge och var snälla åt varandra! (För att citera min kära mor)

Kommentera

