Glada miner

Mitt ben är bättre, så jag kan vara med på cirkelträningen idag! Men inget springande eller övningar som tar på benen. Så det ska arbetas med magen, ryggen och armarna lite extra idag då! Det är sista gången för det här läsåret, så det vill jag ju inte missa!

Jag hoppas verkligen att jag sen i Vasa, kommer att kunna hålla mig i samma ”toppskick” som nu. Nu just är jag väldigt nöjd med min kropp, det är roligt att man har börjat se resultat av träningspassen och mitt rätt så fysiskt krävande arbete. Men jag har absolut, absolut inget ”superskinny”-mål. Men att vara i form är a och o för mig. Man mår så bra helt enkelt.

Jag hade i smyg lovat mig själv en tatuering, den dagen jag anser att jag är i bästa möjliga form, och nöjd.. Det börjar närma sig… Vet dock inte riktigt exakt hur den skulle se ut, men har en hel del alternativ. Och vet exakt inte riktigt vart jag skulle bege mig för att skaffa den. Sick Boy Tattoo här i Karleby är en stark kandidat. Lutar mest åt det hållet för tillfället, men har ännu inte tagit reda på några priser. Spännande! Kommer antingen att bli på sidan av nedre delan av ryggen, eller på vaden. Och det blir ingen stor första tatuering kan jag tala om för er! Jag är nog en mes då det är första gången, har ju ingen aning om hur sjukt det kommer att ta… 🙂

Kommentera gärna om ni har nånting att tillägga om bra tatuerare här i nejden och sånt!

Nu ska jag äta och sen byta om till träningskläder! Haha, det här skulle bli ett kort inlägg hade jag ju bestämt mig för! Damn. Men nu har jag skrivit av mig åtminstone!

5 thoughts on “Glada miner

  1. Vaden e sa snyggt! En har pa basen har en tatuering pa yttre sidan av vaden o de e sa fint! 🙂 Sa jag rostar pa vaden.

    Gilla

  2. Marthina: Jepp, he er gårr snyggt, men ja konstatera et ja har ganska så mang ärr på båda vaderna, som ha komi tå e ha skrapa me rakblada, tu veit antagligen va ja merar ;)Så fö tillfälle lutar e meir mot sidan av ryggen, INT på ryggrade, he lär int ska vara så bra.. 🙂

    Simon: Joo, ja veit et an er bra, men ja tänkt bara et tå stackarn komber heim ti Finland så ska typ ALL ha tatuera se åv an.. :)Men jepp, han er noo å en kandidat!

    Gilla

  3. Angåend träning, så i Vasa så finns ett gym som hejter EasyFit, he kostar bara 29,90 i måna. Var tär i våras, å de har myki jumppatiima att väli på. Så om du vill träna billit ska du sats på he 😀

    Gilla

Kommentera

