Vuxenpoäng!

Här doftar det av nybakt äppelkaka i långpanna. Förra veckoslutets ”kaffemuffins” blev ingen hit (blev rätt så beska), så idag gjorde jag ett nytt försök med bättre resultat! Eftersom jag inte ännu har släpat hela min uppsättning av receptböcker hit till Snåre, är kokaihop.se en jättebra sida, då man tänker baka eller koka någonting! Och det bästa av allt är att recepten är pålitliga, eftersom andra kan betygsätta receptet, så kan man ju själv se om det lönar sig att prova eller ej.

Den här har jag åstadkommit idag 🙂

Nu väntar jag på lite sol.. Men troligtvis blir det ingen sån idag. Hade tänkt plantera lite blommor i två krukor, så jag får väl ta och göra det på utetrappan under tak…

Ha en skön söndag!

Kommentera

