Hittade en klänning!

Ibland har jag lite tur. Sådär passligt i lördags, då jag skulle på examensfest till en kompis, hittade jag i sista minuten vad jag skulle ha på mig! Hängde längst in i mitt ganska så råddiga klädskåp…

Kom på att jag fyndade denna lite roliga sommarklänning, från H&M, då dom just hade öppnat här i stan. Tror att jag gav högst 7 €! Den är lite oldschool, men jag gillar den 🙂

Idag och igår har jag trampat runt på chefernas skrivbord, på byggfirmans kontor. Skruvade upp lamellgardiner, dvs. den där typen av gardiner som ofta kan ses på banker och byråer. Riktigt kul med lite omväxling i arbetet. I morgon återgår jag till lite grövre arbete vid Elvkullas hall på Indolaområdet… Ska troligtvis skruva upp plåtlistar…

Sorgligt nog ska jag inte till stallet idag, på grund av att ridskolan ska flytta… Så jag misstänker att kvällens program består av motion i någon form… Tänk om man skulle besöka simhallen? 🙂

Kommentera

