Fixar möbler

Det lönade sig verkligen att lägga ut en annons på findit.fi, att man är studerande, i behov av lite möbler, och en fin beskrivning! Har under senaste veckan fått nästan tjugo olika email! Så nu har jag en beige bäddsoffa, och ett fint möblemang med fyra stolar på gång! Va skönt 🙂

Pojkvännen ringde för några timmar sen och meddelade att han kommer hem redan i kväll! Gissa om jag blev glad?

Nu ska vi träna lite med bandet, och sen sticker jag iväg till Snåre i min lilla Corolla! Riktigt okej dag det här! 🙂 Idag har jag varit ledig, eftersom det är ”söndag”. Som sällskap har jag haft en famn full med rabarber, som mommo skickade från Kronoby. Så nu har jag åstadkommit en god rabarberpaj med ingefära, rabarberkompott och rabarberkräm. Tänkte ta en bild på pajen. Men tyvärr hann vi äta upp den. Krämen och kompotten är nu ingenting att fota, det ser ut som snor ungefär. Fast godare.

Kommentera

