Sköna Onsdag.

Onsdag är ett tecken på att det snart är helg. Jag har haft superfullt med program på sistone, så bloggen har fått lida lite.

Jag är jätteglad. Gissa varför – jo, för att jag har och kommer att få träffa mina barndomskamrater/tjejkompisar den här veckan! I måndags tog jag och Lillannillan en lång promenad, och körde sen in till stan på en glass. Ikväll ska jag råka bästa M & A. Förr i tiden råkades vi väldigt ofta. Förrutom dagligen i skolan, så hände det sig att man spenderade hela vardagskvällen ”ti främands”, och många gånger i veckan dessutom. Saknar på ett sätt dessa goda tider! Nu bor nästan alla på olika orter, och livet har ändrats rätt så mycket för oss allihop. Vi har alla ändrats. Sjukt mycket. Men ändå pladdrar och skrattar vi alla som det skulle vara år 2003 på nytt! 🙂

Skulle jag vara nån från SATC, skulle jag definitiv vara Samantha, haha… 🙂

PS. Herregud vilken tung ridlektion igår! Fick stallets mest svårridna häst, så vi fick verkligen arbeta… Men otroligt vad en svårriden häst ändå kan lära en! Kroppsligt är jag idag som en åldring och har blåmärken på rumpan! 🙂

4 thoughts on “Sköna Onsdag.

  1. Sku å gärna råkas oftare! he var riktit härlit ti va på vår långpromenad, å rolit ti få prat myki 🙂 måst kommenter bilden å 😉 ja sko no va charlotte 😉 kram ❤

    Gilla

Kommentera

