Ny hårfärg

Var igår och avfärgade samt blekte håret hos bästa Hanna. Så ljust som det gick blev det, dvs. ljusbrunt med blonda slingor. Är riktigt nöjd! Då solen och lite silverschampo har fått göra sitt,borde håret bli ännu ljusare efter hand. Bild kommer senare! Jag trivdes nog som brunett, men man ser ju fort ganska blek ut, ifall man inte lätt blir brun på sommaren. Så det här var ett bra beslut tycker jag! 🙂

Idag hade vi ”sovmorgon” till klockan 7. I alla fall så vaknade vi då, helt utan nån väckarklocka! Så skönt, då man är helt pigg och utvilad, och ändå har mycket kvar av dagen! Synd bara att det ska regna så förbaskat. Det är ju midsommar och allt! Och pojkvännen har köpt en fin gasgrill hit till Snåre, så det skulle vara på tiden att testa den. Men jag kommer nog inte att kunna hålla mig från att grilla, fastän jag får stå i regnrock och gummistövlar…

Kommentera

