Dittan dattan

Det blev visst några dagars paus här på bloggen. Har egentligen inte haft fullt upp, som många brukar skylla på när dom inte orkar/hinner blogga. Jag har egentligen bara saknat ämnen att skriva om. 

Det blev en riktigt lugn midsommarafton i år. Jag och pojkvännen grillade, badade bastu och tog det lugnt. På lördagen spenderade vi kvällen ti fremands. Det var riktigt trevligt och där grillade vi också… 🙂 
Vi har en ny gasgrill, så det har blivit mycket grillad mat det här veckoslutet. Grillad frukost. (Okej, då var det bara han, inte jag) Lunch. Middag. Kvällsbit.
Och igår tillbringade jag sena eftermiddagen på ett av de bästa ställena som finns – på hästryggen! 
Tidigt i morse, kramade jag hårt om pojkvännen, och så körde dom ner till Tammerfors, där ett nytt huspaket väntade på att bli monterat. Jag tror nog att jag har lite jobbigare måndagar än många andra. Jag börjar ju för det mesta den nya veckan med ett vemodigt ”hejdå, vi syns snart”. Men desto roligare är det ju då man råkas igen 🙂 
Kommentera

