Full rulle

Den här veckan har minst sagt varit full med program. Jag har hunnit till stallet, råkat vänner, kört ända till Voitby i Kvevlax efter ett matbord och fyra stolar, varit på Tupperwareparty, och handlat mat.

Igår kom bästa moster Pia hem. Hon bor annars i Stockholm. Och så fick jag ju hem mannen i mitt liv. Igår kväll blev det också ett sjuhelvetes oväder. Åskan höll på i flera timmar. Så vi satte oss på farstutrappan med en godispåse och beskådade det hela, eftersom vi var tvugna att dra ur routern till laptopen och digiboxen… Jag älskar åskväder!

Dagens planer är väl först att åka till stan och hitta en förlovningspresent. Sen ikväll blir det förlovningsfest på Matildas villa i Öja, och efter det ska jag söka mig mot Klacken i Lillby 🙂
 Ha en trevlig lördagskväll!
Kommentera

