Sommartider!

Tänkt bara meddela att jag inte är deprimerad, dödssjuk eller bortrest, bara för att blogginläggen inte kommer så ofta som dom brukar i vanliga fall – för det är ju sommar för fan! 🙂 Jag lägger mycket mindre tid på datorn då…

Vaknade igår morse med feber och var allmänt krasslig.. Jag blev så oerhört besviken och arg, så att jag mentalt motarbetade febern, och nu är den borta! Är dock ännu aningen snorig…

Igår fick jag en kul och minst sagt nödvändig födelsedagspresent av pojkvännen! En Elektrolux Ergorapido-dammsugare, så snygg att man kan ha den att stå framme! Är jättenöjd 🙂

Andra från vänster är min färg!

Det var väl allt för idag! Ha en skön lördag! 🙂

Kommentera

