Känner mig som en ny människa

Första delen av dagen var jag en riktig bitterfitta. Negativ som få, samt sur och lessen. Jag saknade honom så otroligt. Och jag hade på tok för varmt, bränt axlarna i solen, skoskav i huvudet samt var allmänt slut. Konstaterade dessutom mycket bittert att mina ridlektioner snart kommer att ta slut eftersom jag varken har tid eller pengar sen då jag går i skolan! Att hamna och trappa ner med en av dom saker jag älskar att göra mest här i livet känns fel helt enkelt. (Oj dagar vad jag blev dramatisk här, men så är det – kalla fakta…)

…Men då kom jag plötsligt på den briljanta idén att köra iväg till Hästöjen för att bada bastu samt ta ett dopp i det 22 grader varma sjövattnet. Sagt och gjort – & that made my day! Känner mig som en ny människa! Saknaden är det enda som inte riktigt försvann… Men imorgon är det fredag, tack o. lov!
Har ingen aning om varför den här bilden blev så suddig! Originalet är skarpt….
Kommentera

