C6

Jepp, blev idag ägare till en Nokia C6… Den helt klart dyraste och finaste telefonen jag nånsin ägt.  Den förra höll i över 2½ år, ganska bra för att ha varit ”med” ovanligt mycket! Men så började den leva sitt eget liv och knapparna började säga upp kontraktet. Så jag tänkte att jag satsar i en lite finare telefon den här gången, då jag om en månad inte längre kommer att ha fickorna fulla med sågspån! 🙂

Klockan är inte ens ett och vi har hunnit vara till stan på kaffe, samt gå runt i lite butiker! Nu ska jag tvätta bilen och så ska jag köra iväg till S, så ska vi ta en ridtur i terrängen. Blir roligt! 🙂 Ha en skön lördag!

Kommentera

