Kan själv…..!

Så här slutade det igår då jag skulle tvätta bilen… L kom hem, flinade och tog tag i vattenslangen och började tvätta utan att säga ett ord. 🙂 Och jag flinade tillbaka, nöjd över att slippa göra det själv, och kunde istället sitta och iaktta det hela från farstutrappan. Ibland är det inte så dumt med lite karatag… 🙂

…Och bilen har nog aldrig blivit så bra tvättad under min tid som dess ägare, kan jag påstå.

Nu ska jag åka hem till Pera ett varv, efter lite grejer. Sen ska jag och S bege oss till skogen för att plocka blåbär! Perfekt söndagsprogram!

Kommentera

