Husfeber…

Vips, så var den här helgen över. Vi hann med väldigt mycket kaffedrickande, äta ute ( inside joke), besöka bostadsmässan här i stan och köra iväg till Komossa (!!) efter en kur till L’s nya bilsläpvagn. Vädret visade kanske inte sina bästa sidor, vilket resulterade i en hel del rastlöshet för min del. 

Bostadsmässan var helt okej, eftersom jag inte hade alldeles för höga förväntningar heller. Tyckte bäst om de husen som var i den lite mera traditionella stilen. Heikius hus hade utan tvekan den vackraste inredningen. Och klart att jag också gillade Terihus och Kannustalo. Vilken besvikelse det annars skulle ha varit! 
Hade inte den riktiga kameran med, men en bild tog jag i alla fall. Ett miniatyrhus! Tänk om man skulle ha fått ha en så fin ”lekstuga” som barn… 🙂 En sak fick jag ändå med mig hem ifrån bostadsmässan – husfeber. På riktigt.
Ha en bra start på den nya veckan! 
3 thoughts on “Husfeber…

Kommentera

