Höstkänslor

Har sjukledigt andra och sista dagen idag. Har spenderat både för,- och eftermiddagen hos läkaren, som starkt misstänker att det är nåt fel på sköldkörteln. Ska ta mera blodprover i morgon, så får jag vänta en hel vecka före jag får veta några resultat. Så det om det.

För övrigt är jag faktiskt ganska nöjd och glad idag. Speciellt över att det är fredag imorgon! Det betyder ju givetvis att älskade L kommer hem igen. Längtar otroligt mycket!

Har lite svårt att acceptera det faktum att sommaren håller på att ta slut. Men positivt är väl att skolan börjar och  jag ser faktiskt fram emot det! Och höstkläder är alltid trevligt!

På tal om hösten, så har H&M väldigt mysiga sängkläder i höstkänsla..

Vet inte om det här är speciellt höstigt, men passar bra ändå 🙂

Hittade just världens mysigaste bild!

Nu ska jag fortsätta mysa, min kära syster har lagat svampstuvning! Ha det bra!

4 thoughts on “Höstkänslor

  1. Jag fastna helt för dendär lådhögen som används som nattygsbord! Å kappsäcken å väckarklockan å glasögonen. Wow va fint, så där vill jag å inreda 🙂

    Gilla

Kommentera

