Grejer

Idag har jag verkligen S H O P P A T. Kan dock tillägga att jag verkligen fyndade största delen. Kan varmt rekommendera Erkin Halli och Jysk, för oss som lägger mindre summor på grejer till studielägenheten.

Är för lat för att beskriva allt, så ni kan få se en bild istället!

Som ni ser på bilden, ligger det två rullar med fiskelina på badrumsmattan. Eftersom det var förbjudet att börja borra hål i stenväggarna i lägenheten så blev man beordrad att hänga upp tavlor och sånt på spikar som var fästa i taklisten. Så detta var min briljanta lösning. Linan lära ska hålla en 12 kilos lax, så jag antar att den också klara av mina små och lätta tavlor.
Kan påpeka att jag stannade under 70 euro fast jag köpte allt detta – tro det eller ej! 🙂

5 thoughts on “Grejer

Kommentera

