Första skoldagen

Fick ett riktigt positivt första intryck av allt vad PF innebär. Men ryggen dog lite av att sitta stilla så länge, blir att stretcha lite ikväll tror jag.
På skolan blev vi så fullproppade med information, att det läckte nästan från öronen. Men ännu hänger jag med någotsånär. På min klass började N och A, som jag känner bra från förr, vilket är trevligt! 🙂

Sov (konstigt nog) rätt så bra första natten i min lägenhet, men frös så jag skakade då jag vaknade. Känner på mig att det kommer att bli kyligt här i vinter.

Nu ska jag diska lite och sen kanske trampa iväg till stan och köpa lite anteckningsblock och grejer!

Kommentera

