Lördag

Hemma är bäst. Väckning rätt så tidigt, Lipi började dagen med att lura mig att det hade snöat. Effektivt sätt att få upp mig ur sängen. Karar.
Här har det stått klädtvättning, städning och matlagning på schemat hittills. Rörde ihop en  siksallad med en rökt sik, gräddfil, kvark, majonnäs, äppel, purjolök samt lite salt och peppar. Blev gott!

Nu ska jag bege mig ett varv till Pera för göra en intervju med fammo till en grej som har med skolan att göra. Sen ska jag bege mig utomhus, hösten är vacker idag.

En av mina favoriter just nu. Ska försöka lära mig denna låt…

Kommentera

