Livsstilen

Jag är så sjuk i hela kroppen. Gårdagens cirkelträning, dagens friidrott, zumba och muskelträning börjar kännas. Men bra känns det ju!

Och nu har jag avslöjat mig själv – jag äter ju som en byggare fast jag inte alls är det mera. Så att äta rätt mängd blir ett av målen med mitt nya hälsosamma liv. Den här veckan har jag försökt tänka på hur mycket jag stoppar i mig. Det går rätt så enkelt bara man liksom har det i bakhuvudet. Det är bara av gammal god vana som jag tynger i mig så mycket som bara går, av hjärtans lust. Förr gick det eftersom kroppsarbete i 8 h om dagen gjorde sitt. Men nu sitter man bara. Så det måste bli andra bullar. Folk brukar ha typ ”Beach 2012” som mål. Jag har ”christmas 2011.” Så nu gott folk har denna nya livsstil påbörjats.
Och imorgon är det nya tag: Först volleyboll direkt från morgonen. Och sen ska vi ut i skogen. Gonatt med er!
One thought on “Livsstilen

Kommentera

