Check!

Nummer 257 på att-göra-listan är ikryssad. Att se den mycket omtalade replotbron live. Nu är det gjort. Jag och min byggarkompis Daniel har varit på sightseeing. Här är bildbeviset. Tyckte den var rätt häftig.

Imorgon är det äntligen fredag och jag åker till min stora glädje hem igen! Hem till världens bästa Lipi och hem till min humoristiska familj. Ska ”stå ut” med en sista skoldag och så slirar jag iväg norrut!

På fredag-lördag i Kronoby är det vackert väder. Ifall nån undrar.

Kommentera

