Hemma

Boris i sitt normala tillstånd. (Beklagar bristen på systemkamera)

Har varit hemma hos mamma och pappa denna natt. Kändes riktigt skönt att somna i soffan bredvid kakelugen som ännu spred värme efter kvällens brasa.

Gårkvällen spenderade jag och Edith hemma hos Dahlbackas i Såka, där vi bakade en riktigt god kladdkaka med mango och passionsfrukt.

Nu bär det av mot stan i jakt på en bra vinterjacka för skolbruk. Senare ikväll beger jag mig till mitt andra hem i Snåre, för att spendera helgen med min bättre hälft. Han kommer hem ikväll från ytterligare en arbetsresa. Längtar!

Ha en skönt fredag!

Kommentera

