Tritonia

I brist på intresse och inspiration kommer här ett kort inlägg skrivet på en halvslö föreläsning vid tritonia. Eftersom jag inte är ett teknikens underbarn borde jag nog egentligen lyssna men… Kollar på inredningsprylar och sånt istället…. Ska slänga upp några bilder tror jag!

Nora nattgästade mig så vi hade en riktigt slö och bra tjej-hemmakväll. Vi tyngde i oss både tortillor och kladdkaka med pätkis. Dessutom fick vi en hel del skolarbeten gjorda.

Dessa bilder är från countrybymail.se

 Och dessa är från Ikea…
Dessa bilder är från Ellos…
Dessa bilder är från H&M…

Sådär… Det blev en riktig bildbomb! Alla dessa grejer finns att fås på sidorna jag nämnde. Nu börjar väl föreläsningen småningom vara slut, så jag ska ta och publicera detta!

Vilken pryl är er favorit?

Kommentera

