Äh..

Om det finns någon som väntar på lite uppdatering så kan jag meddela att här nog råder ”bloggpaus” till en viss del. Lite sådär halvomedvetet.

Men jag kan ju alltid tala om för er att jag lever och mår prima. Lite väl prima. Efter detta matfrossande och liknande, blir det en nystart, efter nyårsafton i form av en blandning av GI och LCHF som gäller för x-antal veckor framåt. Sådeså.

Skall kanske även byta ridstall. Det finns ett svenskt ställe en bit härifrån, som jag hittills har hört mest bra saker om… Det har visserligen fungerat hur bra som helst att ”rida på finska” hittills, men tror ändå att jag får ut mer av lektionerna ifall jag inte behöver lägga 50 % av koncentrationen på att följa med vad instruktören säger, och endast återstående 50 % på själva ridningen…

Nu skall jag ägna mig åt att klura ut hur man skall tillverka såna här saker:

Kommentera

