Jag är lite kär i H&M’s inredningsgrejer och textilier! (Sådär annars så blev jag lite lätt illamående av vissa plagg i deras vårkollektion)

Den perfekta butikskassen!

Jag ser mig själv gå runt och reta upp nära och kära i min omgivning med detta förkläde. I like it!
Tummen upp för naturmotiv på kuddar och sådant!
En rund sammetskudde är väl aldrig fel…
Trodde inte först att jag skulle gilla skalbaggsmotiv. Men det här är ju nästan riktigt trevligt.
Riktigt praktiska tygkorgar. Skulle dock ha något annat i dem än stearinljus..
Riktigt fräscha kökshanddukar.
Kommentera

