Kvällslänk

Äntligen kom jag mig iväg på min första kvällslänk sen jag börjat bli av med den här flunssan. Gick lite trögt om jag ska vara helt ärlig. Och så konstaterade jag medan jag sprang att det inte skulle vara så dumt med en pannlampa. Då jag slutligen kom ut på Åsbackveiji kändes det verkligen otrevligt i kroppen. Min kondition har blivit usel på ett par veckor. Flåsandes med Def Leppard i hörlurarna, mötte jag en långtradare och tänkte blåsa bort. Fick världens energikick av det hela, trots att jag blev lite skakis i knäna och sprang i målgångsfart resten av vägen hem. Ibland behövs det konstigt nog inte mycket för att få tillbaka orken.

På min hitta-lista: Pannlampa (Känns skumt att jag inte hittar någon, jag vet att jag har åtminstone en!)

Men för övrigt ska ni ha en bra fredagskväll!

Kommentera

