Nostalgi

Min kära syster frågade mig om jag visste vilket band som spelar låten Daddy’s got long legs, och självklart minns jag låten, men bändet kommer jag tyvärr inte på… Hittar inte den heller på juutub. Men hon väckte en hel del högstadieminnen i mig. Värsta glamrockaren var man ju. Avgudade praktiskt taget bänd som Whitesnake, Def Leppard, Poison, Mötley såklart och Warrant. Men även de lite ovanligare men minst lika bra…

Hittade den perfekta bilden på google med alla bänd jag diggar! Se och lär!

Och såhär kunde mina sängkammarväggar se ut… Haha!

Blev riktigt glad för några år sedan då Reckless Love hade bildats och att denna utomordentligt sköna musikstil fick lite vindar i seglen på nytt…
Nej men nu blev det här ett alldeles för långt inlägg! Och jag borde ta kväll! Gonatt med er!
Kommentera

